czwartek, 5 grudnia 2013

Zagwiazdowałam!

Całkowicie zagwiazdowałam, ale jest to choroba, z której się wychodzi. Już zaczynam odczuwać chwilowy przesyt gwiazd. Póki co pokażę wam prawie wszystkie ostatnio udziergane starsy ;)
Tak się prezentują na zdjęciu grupowym:

A teraz pojedyncze co niektóre okazy.
 
Wzór na tą gwiazdkę znalazłam tu, ale był troszkę nieczytelny, więc wspięłam się na "wyżyny artyzmu" i przerysowałam go w wersji nieco wyraźniejszej. Muszę powiedzieć, że nie było to łatwe, oto efekt poniżej.
Ta gwiazda też wg. tego samego wzoru tylko w rzędzie 10, przy ananasku zrobiłam nie 6, a 12 słupków.
 A ten wzór to nie wiem skąd mi się wziął

I co, która gwiazdka najładniejsza?




2 komentarze:

  1. Przepiękne cudeńko, na mojej choince będzie wyglądało bosko, razem z bombkami, ale o nie jeszcze muszę powalczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim, jakże skromnym, zdaniem ostatnia gwiazdka jest najładniejsza :) Choć każda ma swój urok, ale ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu.

    PS. Fajny gif - gwiazdy w śniegu, któż to uczynił? Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń