wtorek, 27 listopada 2012

Kręcą się szale.

        Ostatnio, gdzie nie spojrzę to wiją i kręcą się szale boa. Robi się je szybko i przyjemnie - cała tajemnica i "moc" tych szali tkwi w specjalnej siateczkowej włóczce. Z jednego motka włóczki wychodzi jeden szalik o długości ponad 150cm. Zakupiłam więc i ja takową i obie z Mary "kręcimy" szale - mówię, że kręcimy, bo robi się je obracając robótkę w jednym kierunku. Jak na razie powstało 9 szali, ale będą następne.
Tak się prezentuje cała dziewiątka:
8 szalików zrobionych jest z włóczki Schachenmayr  Frilly w kolorach: 
melanż rudego, niebieskiego, zieleni i fioletu -  Exotix mix
 melanż zieleni i niebieskiego - Rainforest mix
  melanż niebieski - Jewel mix
  melanż zieleni, turkusu i niebieskiego- Aqua mix
 rudy melanż - Jazz color
 melanż fioletowy - Espirit color
szary melanż z brudnym różem - Pastel mix
szary melanż - Grey mix
A ostatni szaliczek, moim zdaniem najładniejszy, bez połyskliwych nitek, za to z "pęcełkami" powstał z włóczki Schachenmayr Argentina w pięknym kolorze śmietankowo- białym.


5 komentarzy:

  1. Szaliczki są przepiękne, 100 razy ładniejsze niż na zdjęciach:) Mój ulubiony to ten, który wg Ciebie jest najładniejszy - czyli biały :) Już się nie mogę doczekać kiedy będę go mieć :)) Rewelacja ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A i zapomniałam dodać, że bardzo fajne zdjęcia, fajnie ułożyłyście szaliczki do nich :) Podoba mi się :) Do wyboru do koloru :D

    OdpowiedzUsuń