niedziela, 15 stycznia 2012

Studniówka

        Siostra zadała mi pracę pt.: biżuteria do sukienki na studniówkę. Sukienka jest niebieska tzn. ciemnoniebieska. Siostra jest bardzo pracowita, więc nanizała mi koraliki na sznury wężowe, aż w czterech wariantach. oto co powstało:
        Wariant I: Komplecik składający się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków uplecionych ze srebrnych i szafirowych koralików tzw. ropa w sekwencji 3a1b1a1b

 Wariant II: niebieska bransoletka i naszyjnik przeplatane srebrnymi kuleczkami w technice sznura tureckiego.


Wariant III: kolczyki i bransoletka - węże z niebieskich i srebrnych koralików w sekwencji 4a2b
 Wyjście na bal wygrał......... zestaw nr 1 uszczuplony o kolczyki! Pozostałe biżutki muszą poczekać do innej okazji.
         Na studniówkę wybierała się również moja siostrzenica Karolina i poprosiła mnie o bransoletkę do czerwonej sukienki. Wyplotłam jej takiego węża.
 Wszystkie powyższe zdjęcia wykonała Karolina właśnie. Zuza uznała, że są za mało artystyczne i dokonała korekcji umieszczając bransoletkę Karoliny w kawie. Która aranżacja jest fajniejsza?

A!! Co z wariantem IV?!!
 Był nanizany, nawet zaczęłam pleść, ale nie zauważyłam, że nitka się zaczyna kończyć i w pewnym momencie przesunęłam koraliki po nitce, a one wyprysły mi na cały pokój. Zdążyłam zrobić pół bransoletki i robota utknęła - nie mam nitki tego koloru, muszę dokupić i może dokończę. Ale, jak mówią: "Co się odwlecze to uciecze" - może się tak zdarzyć :))

4 komentarze:

  1. oczywiście że moje jest lepsze ! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze i delikatne. Bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce. Pozdrawiam serdecznie :)
    Monika/Kamino70

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się, że wygrał zestaw pierwszy, mi również przypadł on najbardziej do gustu ;p Może i ja polecę Wam jakieś zadanie (niekoniecznie studniówkowe)? :P

    OdpowiedzUsuń